Ogłoszenie

Jeśli ktoś ma jakies pomysły narazie kierować je do mnie w grze. Aby widzieć całe forum trzeba akceptować regulamin forum w stosownym temacie. Co do rekrutacji zakładać temat w wątku Regulamin gildi

#1 28-12-2010 10:28:30

Stahu

Administrator

Zarejestrowany: 28-12-2010
Posty: 6
Punktów :   

Regulamin

1. HIERARCHIA FORUM
a) Administratorzy (Rada) - do nich należy podejmowanie decyzji dotyczących najważniejszych spraw forum oraz zajmowanie się forum od strony technicznej.
b) Moderatorzy - dbają o porządek na forum.
c) Zarejestrowani Użytkownicy - zhierarchizowani według rang przyjętych na forum.
d) Goście (z ang. Guests) - osoby nie zarejestrowane na forum oraz nie posiadające możliwości pisania postów.

2. PRAWA I OBOWIĄZKI
a) Administratorzy (Rada)

      * Stanowią władzę zwierzchnią na forum.
      * Wprowadzają zmiany mające na celu dostosowanie forum do potrzeb Użytkowników.
      * Pełnią funkcję odwoławczą od decyzji Moderatorów.
      * Mają prawa i obowiązki pozostałych grup.


b) Moderatorzy

      * Dbają o porządek na Forum.
      * Egzekwują przestrzeganie regulaminu przez użytkowników.
      * Mają prawo wnosić do Rady o nałożenie na konkretnego Użytkownika ostrzejszej kary, takiej jak odebranie dostępu do danego działu, lub ban (czasowe bądź dożywotnie odebranie dostępu do Forum).
      * Nie mają prawa do nieuzasadnionej edycji treści postów Użytkowników (za uzasadnienie uznaje się niecenzuralne słownictwo, naganną składnię, bądź inne treści łamiące Zasady Wypowiadania się na Forum).
      * Mają prawo do usuwania postów oraz topików, są jednak zobowiązani do powiadomienia o tym fakcie ich założyciela.
      * W przypadku powstania wątpliwości w kwestii decyzji podejmowanych przez Moderatorów wskazane jest wyjaśnianie ich przy pomocy dostępnych sposobów kontaktu (PM, GG, e-mail).
      * W skrajnych przypadkach, kiedy porozumienie jest niemożliwe a wszystkie sposoby wyjaśnienia sytuacji zawiodły sprawa może trafić pod arbitraż Rady. Rozstrzygnięcie sprawy przez Radę jest wiążące.
      * Mają prawa i obowiązki Użytkowników.


c) Użytkownicy

      * Aktywnie uczestniczą w życiu forum.
      * Aktywnie uczestniczą w zarządzaniu forum przez przedstawianie swoich pomysłów Radzie oraz Moderatorom.
      * Przestrzegają Zasad Wypowiadania się na Forum.
      * Nie umieszczają w podpisie obrazków większych niż 15kB. Cała sygnatura (łącznie z ew. grafiką) nie może zajmować więcej niż zajmuje ~7 linijek tekstu pisanego czcionką normalnego rozmiaru.


UWAGA: Zakładanie wątków w celu komentowania decyzji Moderatorów jest wysoce niestosowne i będzie BARDZO niemile widziane.

3. NAGRODY I KARY

a) Za napisanie odpowiedniej ilości postów Użytkownik otrzymuje wyższą rangę stosowaną na forum.

b) Za szczególne zasługi Użytkownicy mogą zostać nagrodzeni:

      * specjalną rangą,
      * inną nagrodą leżącą w gestii Rady.


c) Nagrody przydziela Rada - w niektórych wypadkach na wniosek innych Użytkowników.

d) Wobec osób łamiących regulamin mogą zostać podjęte następujące działania:

      * ban tymczasowy bądź dożywotni,
      * ograniczenie dostępu do części działów,
      * ostrzeżenie słowne (GG, Tlen, PM i inne).

e) Co zrobić, żeby zasłużyć na Ban (czas trwania leży w gestii rady):

      * Intensywne spamowanie (tworzenie bezsensownych postów jeden po drugim).
      * Wyjątkowo obraźliwe wypowiedzi.
      * Ignorowanie ostrzeżeń ze strony Adminów, Moderatorów oraz innych Użytkowników.
      * Nagminne łamanie regulaminu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bleach-revolution.pun.pl www.kawaleriapolska.pun.pl www.dbworld.pun.pl www.k2008sgsp.pun.pl www.metin2privv.pun.pl